Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

Ekologia - ekoszata

Alispo - 2007-12-05, 23:35
Temat postu: ekoszata
organiczne ciuszki i eko-sandalki : http://www.ekoszata.eu/
Kreestal - 2007-12-06, 00:20

Świetne, już się zapaliłam i chciałam kupić bluzkę, ale ... zobaczyłam cenę :hmmm:
nevada - 2007-12-06, 00:40

tyle kasy za buty ze starych opon? przesada... i czy wszystko co jest ekologiczne i dobre musi być takie brzydkie?! :roll:
Alispo - 2007-12-06, 11:42

co kto lubi,mi sie podoba,cena mniej,tu sie zgodze,ale organic trudno zeby byl tani. ;)
Margot - 2007-12-06, 12:01

Mnie się też bardzo ten styl ubierania podoba, tylko fakt, cena mogła by być przystępniejsza...ale ostatnio odkryłam szmateks, w którym trafiają sie ciuszki firm ekologicznych (tylko jak na złość same duże rozmiary, no i sandałów nie ma) ale myślę sobie, że akurat na buty warto wydać więcej (żeby tylko były warte swojej ceny i długo służyły)
Alispo - 2007-12-06, 12:18

ubieranie sie w szamteksach tak czy siak jest eko ;) i jakie wciagajace i ładne,jestem fanką :-) R.tez,to on mnie zwykle tam ciagnie :-) fajnie jest kupic 3 pary nowych spodni za 10 zeta:)
Jakub - 2007-12-06, 16:07

Ugh, cena rzeczywiście ciężkostrawna. A co do lumpeksów, zgadzam się w 100%. :mrgreen:
Hate - 2007-12-06, 17:59

Nie dosc, ze kosmiczne ceny, to ubrania bez rewelacji. Ja raczej podziekuje.
sylwia - 2007-12-06, 20:23

damskie ciuszki bardzo fajne, meskie do niczego :)

ceny chore. buty ze starych opon to NAJTANSZE obuwie w Azji i Afryce, wiec ktos po prostu zbija gruby szmal na sloganie "eko" moim skromnym zdaniem...

Zapomnialam: lumpeksy rulez :) np. moj sliczny popielaty sweterek, ktorym sie wszyscy zachwycaja, kosztowal w takowym przybytku 2 zl :D

nevada - 2007-12-06, 21:17

ciekawe, czy oni sprowadzają do Polski te buty z Azji i dorabiają konopne wykończenie na miejscu i ideologię :/

tak czy siak - gadżet ciekawy - "hej, ludzie, mam buty ze starych opon" ale nie za taką cenę, tym bardziej że teraz wiem, że powinny kosztować.... może z pięćdziesiąt groszy!

ciekawe ilu fanatyków ekologii się nabierze na kupno takich butów. :roll:

Alispo - 2007-12-06, 22:15

Ale czemu akurat fanatykow.
btw-mysle,ze buty moga byc zagraniczne i w przeliczeniu na nasze koszty sa takie wysokie,jak z butami np. z vegetarian shoes,z reszta tez opony tam bywaja.



http://www.ecolution.com/...tegory=Footwear

nevada - 2007-12-06, 22:18

ciągle we mnie ten fanatyzm pozostał, reminiscencja po znajomych, którzy nazywali mnie mordercą i grozili TOZem, że mi koty i psa odbiorą bo ja JEM MIESO...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group