Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Lody
Autor Wiadomość
Sprawiedliwa 
Ostoja Wiedzy



Pomogła: 1 raz
Posty: 497
Wysłany: 2007-05-11, 12:14   

mnie szczegolnie smakuje czarna porzeczka- kwaśno słodki smak :mrgreen:
_________________
Życie jest wyzwaniem, zmierz się z nim.
 
 
stephanie 
Wyższy Stan Ducha



Pomogła: 2 razy
Wiek: 37
Posty: 827
Skąd: Piekary Śl./Posen
Wysłany: 2007-05-11, 13:23   

cassandra napisał/a:
ale stephanie napisala, ze wafelki sa ok !
to ja wlasnie sie ostatnio uraczylam 3 roznymi sorbetami w wielkim wafelku :) pycha, tyle do wyboru, a tak to zawsze wszedzie byly tylko sorbety cytrynowe ;)

Potwierdzam, wywiad środowiskowy był przeprowadzony. Wnioski: wafle wegańskie. Zawsze można zapytać u siebie, albo brać w plastiku.
 
 
 
ina 
Łamacz Klawiatur



Pomogła: 1 raz
Posty: 273
Wysłany: 2007-05-11, 13:46   

Najpyszniejsze są i tak lody własnej roboty ;)

2 obrane mrożone banany
1.5 szkl. mrożonych jagód lub truskawek

Zmielić w mikserze, smacznego
 
 
 
hcg 
Veg nad Vegami



Posty: 220
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-11, 13:53   

Alispo napisał/a:
a daj w wafelku moze?(jesli tak to czy sprawdzony?)

dają dają :D o skład wafelka akurat się nie pytałem - przyjąłem że wegański (nie wegańskich jeszcze nie spotkałem). Poza tym stephanie dochodzenie w tej sprawie przeprowadziła, więc sprawa jest czysta :P

Asiu napisał/a:
Nie sprawdzałam, ale normalnie do wszelkich waflowatych wyrobów dodają mleko.


niekiedy kupuje wafle do lodów (same wafle, takie w kształcie rożków, pakowane po kilka sztuk) w sklepie, bo po prostu mi smakują i jak do tej pory nie trafiłem na żadne, które miałyby jakieś niewegańskie dodatki. Również andruty (takie duże wafle) można spokojnie zakupić w wersji wegańskiej.
_________________
sen limoj! sen artaj dividoj! sen mensongo!
 
 
 
Asiu 
Wyższy Stan Ducha



Pomogła: 3 razy
Wiek: 43
Posty: 741
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-11, 20:57   

hcg napisał/a:
niekiedy kupuje wafle do lodów (same wafle, takie w kształcie rożków, pakowane po kilka sztuk) w sklepie, bo po prostu mi smakują i jak do tej pory nie trafiłem na żadne, które miałyby jakieś niewegańskie dodatki. Również andruty (takie duże wafle) można spokojnie zakupić w wersji wegańskiej.

No proszę. A takie podpłomyki już mają serwatkę bodajże. Dzięki za uświadomienie. Znowu mi się menu poszerzyło :D
_________________

 
 
hcg 
Veg nad Vegami



Posty: 220
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-11, 22:03   

hcg napisał/a:
chciałbym tylko powiedzieć, że Grycan bardzo niedawno otwarli w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu (na samej górze) :)


to jeszcze chciałbym dodać że Grycan jest również w nowo otwartych Arkadach Wrocławskich (na parterze) :D dla przetestowania znowu po 3 gały :P
_________________
sen limoj! sen artaj dividoj! sen mensongo!
 
 
 
muz 
Veg Niebanalny


Pomogła: 2 razy
Posty: 97
Wysłany: 2007-05-12, 00:21   

no i w krakowie tez jest! dzis oczywiscie od razu wyprobowany.

dzieki Wam!
 
 
Alispo 
Veg Do Potęgi


Pomogła: 16 razy
Wiek: 36
Posty: 3461
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-12, 10:38   

wlasnie chce sie do Arkad na lody wybrac chyba w ten weeekend wiec zdam relacje jak lody;)no i chce zobaczyc ten poroniony pomysl z akwarium z rekinami i morskimi rybami z ktorych przynajmneij kilka musi zginac zeby taka jedna mogla sobie w akwarium plywac :evil:
_________________
http://onlyonesolution.org
 
 
Vegan For Life 
Veg nad Vegami


Wiek: 33
Posty: 223
Wysłany: 2007-05-12, 12:31   

kurde ale mi robicie smaka..no nic narazie jestem skazana na lody wlasnje roboty ;)

Bo u mnie to pewnie nawet za 100lat nie otworza takiej lodziarni , a do blizszych miejsc do ktorych moze i bym sie dzisiaj wybrala ..no bb to tam pewnie tez nie ma ... buu :( 8-)
_________________

 
 
 
muz 
Veg Niebanalny


Pomogła: 2 razy
Posty: 97
Wysłany: 2007-05-12, 17:32   

Vegan For Life, przyjezdzaj do krakowa! (-;
 
 
Alispo 
Veg Do Potęgi


Pomogła: 16 razy
Wiek: 36
Posty: 3461
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-13, 14:44   

Bylam na tych lodach.pychota! i nawet mojej polowce smakowaly sorbety bardziej,mimo ze jest milosnikiem tradycyjnych lodow:)
_________________
http://onlyonesolution.org
 
 
Vegan For Life 
Veg nad Vegami


Wiek: 33
Posty: 223
Wysłany: 2007-05-13, 19:03   

muz napisał/a:
Vegan For Life, przyjezdzaj do krakowa! (-;


Czy to zaproszenie na lody ? :P ;) 8-)
_________________

 
 
 
muz 
Veg Niebanalny


Pomogła: 2 razy
Posty: 97
Wysłany: 2007-05-13, 20:24   

Vegan For Life napisał/a:
muz napisał/a:
Vegan For Life, przyjezdzaj do krakowa! (-;


Czy to zaproszenie na lody ? :P ;) 8-)


czemu ne (-;
 
 
Alispo 
Veg Do Potęgi


Pomogła: 16 razy
Wiek: 36
Posty: 3461
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-13, 21:07   

A moze te sorbety mozna tez zakupic po prostu w sklepie?podobno lody Grycana sa normalnie sprzedawane.
_________________
http://onlyonesolution.org
 
 
muz 
Veg Niebanalny


Pomogła: 2 razy
Posty: 97
Wysłany: 2007-05-13, 21:41   

Alispo napisał/a:
A moze te sorbety mozna tez zakupic po prostu w sklepie?podobno lody Grycana sa normalnie sprzedawane.


uu rzeczywiscie! ne pomyslalam o tym. jak tylko bede na zakupach to sie biore za poszukiwania!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania