Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ciąża wegetariańska
Autor Wiadomość
truffi 
Mały Veg

Wysłany: 2008-07-20, 11:59   ciąża wegetariańska

Jestem studentką 5-go roku pedagogiki (praca socjalna) i zamierzam przeprowadzić badania na temat ciąży wegetariańskiej.
O wegetarianizmie można dzisiaj wiele usłyszeć. Tylko to, co się mówi nie zawsze musi być zgodne z prawdą. Swoją ankietą chciałabym poruszyć aspekt wegetariańskiej ciąży. Jak dużo kobiet się na nią decyduje, jakie są motywy podjęcia takiego, a nie innego wyboru, jak wygląda sam przebieg takiej ciąży. Sama jestem wegetarianką od ponad czterech lat i kiedyś stanę przed podobną decyzją.
Respondentki, których poszukuję to: kobiety, będące na diecie wegetariańskiej (najlepiej planujące ciążę lub będące w ciąży oraz matki-wegetarianki).
Oto link do ankiety:
http://www.barlinek.biz/ankieta/ankieta.php

--
Bardzo dziękuję za pomoc,
Alicja

mrfz
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 12:05   

ichtiwegetarianizm? fleksiwegetarianizm? Nie ma czegoś takiego i nie klasyfikujmy tego razem z wegetarianizmem, błagam :-?

według definicji w tej ankiecie, laktoowowegetarianizm wyklucza TYLKO czerwone mięso. Bez sensu.

an 
Veg Do Potęgi
UCZCIWOŚĆ ponad TWA

Pomogła: 36 razy
Wysłany: 2008-07-20, 12:19   

Prawdé mówiác zastanawia mnie co taki temat ma do pracy socjalnej :) (przy okazji - tez studiowalam pedagogiké)

A jesli to ma byc o wegetariankach to nie sá to odmiany wegetarianizmu

Wiéc raczej nie powinnas uzywac zwrotu ze jest to praca o wegetariankach ani o kobietach na diecie wegetarianskiej, tylko o osobach ograniczajácych lub wykluczajácych spozywanie miésa lub pewnych rodzajów miés

Co to jest wegetarianizm znajdziesz w wikipedii