Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
gotowe jedzonko wege
Autor Wiadomość
pelasia 
Mały Veg

Wysłany: 2012-06-30, 22:35   gotowe jedzonko wege

witajcie,
to moj pierwszy temat na tym forum. Choc sama jestem po zielonej stronie od jakiegos czasu, to od niedawna moj mezczyzna wyraza chec dolaczenia do mnie:) jest tylko jeden problem- boi sie, ze nie wytrzyma w pracy, gdzie wszyscy codziennie zamawiaja miesne obiado-przekaski. Widzielismy na naszym osiedlowym basenie reklamy gotowych posiłków wegetarianski do zamowienia do domu, co myslicie o takim rozwiazaniu, na rozgrzewke dla wege? :) czy byloby to dobrym pomyslem, na poczatek, zeby nie musial sie martwic o przygotowywanie posilkow? wszak nabranie odpowiendniej wiedzy na temat samodzielnego komponowania diety wymaga przeciez troche czasu;)
pozdrawiam i z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi! :)

czerwony_autobus 
Veg przez duże V

Pomogła: 17 razy
Wysłany: 2012-07-01, 00:15   

Do pracy można brac jedzenie z domu. Mój ojciec ostatnio zaczął brać z domu sałatę i pomidory, w pracy ma ocet i oliwe i jakieś przyprawy i robi sobie sałatki.
Ale jak ma się mozliwość zamówienia jedzenia wege to brzmi to świetnie. Tylko jeśli to jest w ramach jakiegoś mięsnego cateringu to lepiej najpierw dopytać się na miejscu na ile to wege.

pelasia 
Mały Veg

Wysłany: 2012-07-04, 15:44