Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem natury ginekologicznej.
Autor Wiadomość
orzechova 
Guru Veg
żółtodziób



Pomogła: 70 razy
Wiek: 30
Posty: 5453
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-05-21, 08:21   

też tak miałam, musiałam brać luteinę i dopiero po 10mcach wszystko wróciło do jako-takiej normy..
7 lat brania hormonów O.o
_________________
kiełkuj zielonym do góry! :)
 
 
filifjonka 
Veg przez duże V
powered by plants



Pomogła: 37 razy
Wiek: 31
Posty: 1943
Skąd: dupa
Wysłany: 2015-05-21, 11:28   

Ja chyba krócej. Jakoś 5? A przy innych tabsach miałam jazdy psychiczne i regularne myśli samobójcze. Ostro :mrgreen:
_________________
Ostatecznie wszystko, co żyje, ma w środku jakąś kiszkę.
 
 
sanqi 
Mały Veg


Posty: 10
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-05-27, 15:51   

Ale tutaj rozumiem, że miesiączka zanika z innych powodów, a nie wyłącznie przez same tabletki. Ale też każdy organizm inaczej toleruje dane pigułki. Ja np. po nisko składnikowych (Yaz) miałam również stany depresyjne, zanik libido, pod koniec dwa razy brak miesiączki, a po przejściu na inne hormony (Sylvie30) wszystko jest dobrze.
_________________
zapraszam na mój blog z przepisami :)
https://kuchniavege.wordpress.com/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi