Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Constar chce poprawić swój wizerunek
Autor Wiadomość
XsebaX 
Wyższy Stan Ducha



Wiek: 40
Posty: 749
Skąd: Śrem/Warszawa
Wysłany: 2005-08-24, 21:07   Constar chce poprawić swój wizerunek

[i]Constar chce poprawić swój wizerunek[/i]

"Przypuszczalnie najlepiej kontrolowany zakład mięsny w Polsce" - takim sloganem firma Constar chce naprawić swoją mocno nadszarpniętą reputację. W czwartek rusza jego kampania reklamowa.

- Najlepiej kontrolowany zakład? Bardzo możliwe. Po katastrofie lotniczej bezpieczeństwo zwykle staje się dla przewoźnika priorytetem - komentuje Adam Łaszyn, dyrektor agencji public relations Alert Media Communications.

Katastrofą dla Zakładów Mięsnych "Constar" w Starachowicach był 14 kwietnia. Na antenie telewizji TVN i w "Rzeczpospolitej" ukazał się wtedy reportaż o tym, jak pracownicy firmy palą papierosy w pomieszczeniu prysznicowym, omijają śluzy służące dezynfekcji i na oko sortują wędlinę wycofaną ze sklepów, kierując część do ponownego przerobu. Skutek - zamknięcie zakładu, wstrzymanie eksportu, wycofanie wędlin ze sklepów, dymisja prezesa.

Do dzisiaj firma nie podniosła się z klęski, chociaż odbudowuje pozycję. Jak informuje nowy dyrektor firmy Jacek Leonkiewicz, produkcja wróciła do normy, a eksport nawet się poprawił. - Szynki do USA już sprzedajemy więcej, w przypadku marki Krakus mamy tą samą sprzedaż - mówi dyrektor Leonkiewicz. - Jednak nasza największa bolączka to produkty przetworzone pod marką Constaru - dodaje.

Tych wędlin firma sprzedaje na krajowym rynku wciąż o połowę mniej niż przed kwietniowym kryzysem.

Ma to zmienić prowadzona w prasie i na billboardach kampania reklamowa oparta na dwóch sloganach: "Dzięki Wam jesteśmy lepsi" oraz "Przypuszczalnie najlepiej kontrolowany zakład mięsny w Polsce".

- Chcemy powrócić na rynek i zmienić wizerunek, żeby marka Constar nie kojarzyła się źle. Chcemy przekonać nie tylko wiernych klientów, ale zdobyć też nowych - mówi Leonkiewicz.

Przekonuje, że nie są to tylko czcze słowa. - Naprawdę jesteśmy kontrolowani jak chyba nikt w branży - zarówno przez państwowe służby weterynaryjne, jak i naszych dużych odbiorców. Nawet drobne rzeczy, które może innym uszłyby płazem, u nas nie mogą mieć miejsca - mówi.

Dyrektor Leonkiewicz dodaje, że firma zamierza lepiej traktować pracowników. Do tej pory w Constarze obowiązywały małe pensje i umowy czasowe, maksymalnie na pięć lat. - Kiedy przyszedłem do firmy, przeanalizowałem zaangażowanie załogi, absencję chorobową, rotację pracowników. Stwierdziłem, że coś jest nie tak - mówi Leonkiewicz.

Wszyscy pracownicy, którzy przepracowali pięć lat, dostali automatycznie stałe umowy.

Jednak przed Constarem jeszcze długa droga - nie udało mu się odnowić rosyjskich zezwoleń na eksport do tego kraju i wciąż trwa postępowanie prokuratorskie w sprawie narażenia konsumentów na niebezpieczeństwo podczas "odświeżania" wędlin.

Specjaliści podkreślają, że spółka w większym stopniu potrzebuje działań w zakresie public relations niż reklamy. - Rozumiem, co Constar chce powiedzieć swoją reklamą, ale czy będzie w stanie to uwiarygodnić? Trzeba dobrego PR, który przedstawi konkrety - podkreśla Adam Łaszyn, dyrektor agencji public relations Alert Media Communications.

Jarosław Śmigiel, dyrektor strategiczny z firmy Esteem Brand Strategies, zajmującej się doradztwem marketingowym uważa, że kampania reklamowa w obecnej sytuacji Constaru nie jest dobrym pomysłem. Przypomina on przypadek producenta opon Firestone, który w 2000 roku musiał wycofać 6,5 mln opon z powodu uszkodzenia bieżnika. Skalę kryzysu opisał "The New York Times": 50 spraw sądowych, 46 zgonów, 80 urazów i śledztwo federalne. Ratując swój wizerunek, Firestone uruchomił kampanię, w której przekonywał, że jego opony są bezpieczne. Odniosła odwrotny skutek. - Nasze społeczeństwo już nauczyło się podchodzić do reklam z dystansem, jako do przekazu opłaconego - mówi Śmigiel.

Jego zdaniem hasło wybrane przez Constar jest zbyt dosłowne. - Biedronka w swoich reklamach nie opowiada o tym, że dobrze traktuje pracowników, lecz akcentuje wizerunek firmy rodzinnej - dodaje dyrektor strategiczny Esteem Brand Strategies.

Constar nie ujawnił nam, ile zainwestował w swoją kampanię reklamową.
_________________
Zapraszam na najlepsze forum mlodziezowe www.nedds.pl
 
 
 
Hate 
Mentor
Pull The Plug



Pomógł: 33 razy
Wiek: 41
Posty: 8388
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2005-08-24, 21:41   

Cytat:
Jednak przed Constarem jeszcze długa droga - nie udało mu się odnowić rosyjskich zezwoleń na eksport do tego kraju i wciąż trwa postępowanie prokuratorskie w sprawie narażenia konsumentów na niebezpieczeństwo podczas "odświeżania" wędlin.
to juz wiemy skad ten kryzys w relacjach Polska - Rosja ;]
jak dla mnie bomba, lece do sklepu 8-)
_________________
Tyle rzeczy do zrobienia. Tylu ludzi do zniszczenia.

https://smialezdjeciapatrycji.wordpress.com/

I blog na fb:

https://www.facebook.com/...06096063015461/
 
 
Sprawiedliwa 
Ostoja Wiedzy



Pomogła: 1 raz
Posty: 497
Wysłany: 2005-08-25, 09:37   

tak...widziałam juz reklame- no comment

obóz pracy biedronka tez postawił na dzwignie handlu
 
 
defu 
Veg przez duże V
wedżi pedżi



Pomógł: 1 raz
Posty: 1074
Wysłany: 2005-08-25, 10:46   

zalosne to haslo. no i za bardzo z carslbergiem sie kojarzy:D
_________________
= ćwicz to czym by to nie było =
 
 
 
sylwia 
Veg Do Potęgi
"ta zła"



Pomogła: 3 razy
Wiek: 38
Posty: 3100
Skąd: Sz-n
Wysłany: 2005-08-25, 12:38   

pzypuszczalnie najgorsza reklama o jakiej slyszalam...
 
 
 
alinA 
Ostoja Wiedzy



Wiek: 29
Posty: 557
Skąd: Bytów
Wysłany: 2005-08-26, 13:01   

sylwia napisał/a:
pzypuszczalnie najgorsza reklama o jakiej slyszalam...

dla mie reklamy 'polo cocty' nikt i nic nie przebije :lol: a watpie aby ktos kto jest swiadomy tego co konstars ma za uszami [ulubiony zwrot mojego dziadka ;) ] im zaufal pakujac do buzi ich produkty.. kurde glupio sie czuje piszac o czesciach ciala zwierzat 'produkty', ale nie wiedizalam jak sie wyslowic.. czasme chcialabym byc bardziej elokwetna
_________________
The Bears' Island
 
 
 
Hate 
Mentor
Pull The Plug



Pomógł: 33 razy
Wiek: 41
Posty: 8388
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2005-08-27, 17:05   

sylwia napisał/a:
pzypuszczalnie najgorsza reklama o jakiej slyszalam...
:lol: :lol:
_________________
Tyle rzeczy do zrobienia. Tylu ludzi do zniszczenia.

https://smialezdjeciapatrycji.wordpress.com/

I blog na fb:

https://www.facebook.com/...06096063015461/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group